En bättre söndag.

Den här dagen har varit BRA. Har rensat och fixat med min tesamling, gjort eget iste av teet jag köpte i Stockholm (grönr äpple & kiwi-te) och lagat 8 matlådor. Älskar att laga mat när man har gott om tid på sig och är på gott humör. Mys!

Sedan blev det grill- och spelkväll hemma hos oss och balkongpremiär!! Woho.



Dukat för grill.


Gjorde rent akvariet aka Växthuset idag. Så nu måste bara örterna växa till sig!

Det duger.


Drack mitt goda iste i solen. Man kan ju göra sötat iste också, då måste man ha i syrup och socker. Jag kylde bara ner teet och hade i lite citron.

Mysigt.

Mums!

Grillade lax i folie med sparris, tomat, avokado och romsås.

Stämningsfullt.

Spelkväll, "Rita och Gissa". Försökte störa G med en blixt i ett sista försök att komma i fatt han och David som 1) slog 6:or hela tiden och 2) fick relativt lätta ord. Därav vinsten. Haha...

Kul var det i alla fall. See u later alligators! Imorgon måste jag plugga......... Blä.

//Mallsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback