H2O



Sammanfattning av mina detox-dagar hittills. Misosoppa, te och vatten vatten vatten vatten!

Imorgon är sista dagen och mina reflektioner än så länge är dessa:
- man klarar sig längre och framförallt bättre utan mat än man kan tro.
- man blir kall.
- man får perspektiv på hur privilegierade vi är som har tillgång till mat NÄR SOM HELST.
- Jag har ett mycket starkare psyke än jag trodde då jag har hållit mig till min vattenfasta trots att G har köpt Max (som jag fick sitta och langa till honom i bilen, haha), han har gjort pizza och jag har varit på ett födelsedagskalas i Askersund med tårta, kladdkaka, MASSOR av mat som såg jättegod ut... Gillar kontrollkänslan ändå. Pow pow pow!
- Man märker väl när gifterna lämnar kroppen och hur kroppen helar sig. HÄFTIGT!

Ikväll ska jag och G på bio. Bästa tipset när man vattenfastar är att vila men ändå sysselsätta sig, så att man inte tänker lika mycket på "hungern". Är fascinerande hur kroppen fungerar!!

Hejs svejs.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback