Det som händer



Gjorde sista dagen på sommarjobbet igår, bjöd på "Citronkaka med vallmofrö".

Fick hastigt och lustigt ta över Ankis startplats på 10 km i Blodomloppet igår. G sprang för Ahlsell och jag för BAE. Efter ca 4 km flämtade Gustav: "spring före om du vill, jag är helt slut." Detta sa han efter att flertalet gånger påpekat att vi höll ett alldeles för högt tempo... HA! JAG SPRANG SNABBARE ÄN GURRA. Jag sprang på 55:21, G på 56:55 :):):):) Dock bör det påpekas att första 1,5 km gick i sniiiigelfart pga allt folk. Hade vi startat längre fram kanske vi kunde speedat på mer men vi sprang ju mest för att det var skoj! Jag skämtade med dom på jobbet att arrangören kanske såg detta som ett tillfälle att värva blodgivare den hårda vägen, dvs gömma sig i buskage längs banan och hoppa fram med en spruta i näven. Hehehehe

Vi käkade på Sibylla efteråt och köpte godis. Satt fint!

Idag har jag planerat hösten med en kopp lakritste och en bit citronkaka.

Min jobbiga dag fortsatte i soffan med mer "planering". Vi lagade faktiskt mat innan G stack till jobbet, baconlindad chickichicki med färskost i. Gött.

Ikväll ska jag träffa klassisarna igen, KUL!
Ha det fäjnt.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback