Jag lever, jag är hemma, vykorten har anlänt

I alla fall 3 vet jag att de har kommit fram... Håller tummarna att resten kommer imorgon isf.

Portugal var fantastiskt! Hemkomsten och att träffa Gurra igen var också fantastiskt. Vi åt mat på Lilla Örebro som han hade bokat bord på, otroligt mys!



Åt svenska köttbullar, sååå gott.

G med sin sjuka mage. Stackarn!


Blev ingen bättre bild än så.. haha.

Vi delade på en italiensk plocktallrik till förrätt, mycket gott.

Portugalbilderna kommer jag att lägga ut på fb i ett album tillsammans med Helen. Vi jobbar på det...

Lagade egen müsli idag och en soppa jag namngav "Morots-och potatissoppa med bortkommen broccoli". Toppad med en citrusolivolja med örter i. Soppa är bästa maten jag vet! Speciellt när det var monsunregn ute...

Ha det bra amöbor!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback