Ögonblick från veckan

Puh. FREDAG. Den här veckan har gått så EXTREMT snabbt - vad hände?!

Skulle definitivt varit hemma och kurerat mig i onsdags för det hela resulterade i att jag nu stannat hemma från sista kvällen på nollningen, sektionskampen. Åkte ner och sa hej men sen tyckte Samuel att jag skulle dra hem och vila så jag tog bussen hem igen, haha. Låg och sov förut på eftermiddagen eftersom jag kände mig matt och vill inte bli ännu sjukare bara för en fyllekväll på Kåren liksom.. Inte värt!

Halva klassen är förvisso sjuk nu och föreläsningen förut idag resulterade i en host-battle mellan mig och Isabell. Efter föreläsningen säger Torgny (som suttit bakom oss): "Malin, du var bara TRE hostningar ifrån Isabells 78 hostningar! Helt sjukt, inom loppet av typ 10 minuter kom du ikapp henne när du fick den där attacken mot slutet av föreläsningen"

HAHHAHAA! VA?! Torgny och Linus har alltså suttit och gjort ett streck för varje hostning jag och Isabell gjorde och gjort det till en tävling, hahahah! Jag har en sån där hosta där hela halsen är torr och kliar, kliar, kliar. Därav "attacken" jag fick och som nästan gav mig en vinst i en tävling jag inte visste pågick. Sedär!

Nåväl. Har mycket att stå i nu i helgen. Plugg, fixa CV, söka sommarjobb och eventuellt en fika! Och vila, såklart.

Bilder från senaste tiden coming up:


Isabell på Piratphest!

Felicia

Jag som pirat

Hade till och med sotat ögonen och allt

Petah!!


Stålguten... haha

@ Strömpis


Sen blev det torsdagsmys med H!

Vi gjorde en morots- och sellerisoppa med svampkräm. Supergott!

Sedan gjorde jag en "nyttigare" variant av äppelpaj med min müsli+havregryn+honung+kokosfett som smuldeg. Blev riktigt knaprigt och gott!


Idag slängde jag ihop matvete med curry och äpple, kryddig chorizokorv och haricot verts. Simpelt, snabbt och gott!


Tog bussen till Bärseback och sen hem igen. Behövligt.

OCH:

Mina nya älsklingar!!! Beställde dessa i januari någon gång och de dök upp nu i veckan, woho! Har alltså inte fuskat med min konsumtionsfria månad ;) Nu får det bli vår så att jag kan glida runt i dessa med ett par sköna solbriller på ögonen.

Ha en bra fredag och mys riktigt hårt.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback