SÄFSEN

Igår blev det en heldag i Säfsen med snowboard, snö och ännu mera snö.. Tror att det snöade 15 cm när vi var där?! Haha. Jag gillade i alla fall att åka bräda i nysnön eftersom det gav världens härligaste puderkänsla och med mina nya boots kom jag upp på kant ordentligt och nästan låg ner i svängarna - SUPERKUL!!

Resan var jättefint arrangerad och alla som hade haft hjälm på sig i backen fick kexchoklad och festis i bussen hem! Och så visade dem Snowroller (Sällskapsresan) på hemvägen, klassiskt. Nackdelen med dessa massiva mängder snö som föll var allt precis ALLT blev plaskblött, backarna blev uppåkta snabbare och man såg inte så värst mycket. Trots detta var jag väldigt nöjd och glad med tillvaron!


Älskar min bräda ♡

Och mina skidglasögon som är i rätt storlek nu och som inte trycker ut allt snor ur näsan, hehe

Lift.

Gustav

Gustavs näsa och jag. Haha.

Idag ska jag pluggipluggi, tenta på fredag = ÅNGEST. Usch och fy...

//Mallsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback