Dag 13

Idag är det 14 01.14 - cool. Änyway, har börjat äta lite laktos och gluten nu (ytterst lite) vilket känns bra. Och hela det här projektet handlar ju om att JAG ska må bra. Så det är ju fint!

Älskar att det är snö ute även fast våra element inte fattat den plötsliga kylan vilket resulterat i att det är PISSKALLT inne. Kläder efter väder, var det va? Tycker att det är mysigt att pälsa på sig massa lager och bege sig ut i den VITA, LJUSA naturen. Ljus är bra grejer!



På väg till universitetet med musik i öronen och snö på backen. Helt okej!

Alla är så anti snö. Jag är för! Helt klart. Idag får jag mina clownbyxor som mamma lagat resåren på, jippi! Finns inga skönare braller. Tänkte dessutom bjuda på kaffe och te, som tack för vänligheten (de ska ändå till Örebro idag och hämta långfärdsskridskor som de köpt på Blocket).

Nåväl, jag ska tillbaks till datorn och sammanfattandet av deoxyribonukleotider, PCR, kloning av Eukaryoga celler med mera... Virrigt? JA. Tenta om 2 dagar? JA. Ångest? JA.

Skönt att få det överstökat ska det bli och om jag får omtenta har jag en 24 sidor lång sammanfattning (som det fortfarande jobbas på) att använda mig av. Herre min get.

//Mallybrall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback