Dag 15-17!

Sammanfattar de senaste dagarna: tenta i torsdags, hmmm... Svårt att säga hur det gick. Fanns "multiple choice"- frågor som man skulle säga vilket påstående som var korrekt. Dessutom skulle man förklara varför de andra var fel och man visste imte hur många svar som skulle vara rätt/fel på varje sån fråga! De vanliga frågorna håller jag tummen STENHÅRT för att de gick bättre....

Efter tentan gick ett gäng i klassen till Pasta La Vista Baby (superskumt namn, haha), ett pastaställe som öppnat vid universitetet. De har även sallader och alla utom 3 stycken i gänget beställde varsin sallad. Alla fick sina sallader, utom jag. Jag väntade en stund för att sedan gå fram och fråga var min mat tagit vägen. Ojdå! sa han och hade helt glömt bort min kycklingsallad :( Som "kompensation" fick jag en jättestor sallad och fick välja en valfri dricka från kylen..... Hade hellre hört orden "förlåt, du får pengarna tillbaka och en normalstor portion" för Malin råkar vara en av de personer som inte gillar läsk ocj det blev mat kvar på tallriken pga BAUTASALLAD. Så jag tog en Bonaqua i brist på allt annat, och den tog jag med hem.

Igår, fredag, var jag och min labbgrupp tvungna att skriva labbrapport. Kände mig HELT UNDER ISEN. Frös hela dagen lång och skulle kunnat däcka i bibblan av trötthet. Blir väl så när luften går ur en efter tenta.. Sen skulle jag och Felicia jobba på Kåren 19-03 (helt sjukt att folk gör detta FRIVILLIGT) eftersom vi som är faddrar måste jobba en kväll på kårhuset. Diskplock blev vår uppgift och kvällen inkluderade allt ifrån upptorkning av spya, ölspill över hela mig, citronskärning (torkade ut min händer TOTALT) och städning till halv fyra på morgonen. Fick låna Gustavs bil (jättesnällt) och kom hem; duschade av mig allt snusk och gixk och la mig strax innan fyra. 04:10 började Gurras alarm att ringa för så skulle han gå upp och jobba övertid imorse! Vad då gå om varandras scheman?! Haha.

Ikväll blir det Hjalmarrevy och lyxfrulle (har intr ätit den än så brunch är kanske ett bättre ord)! Morotsdetoxbröd, bananpannkaka och avokado hade jag tänkt mig och vill tipsa er om detta fantastiska morotsbröd!! Kan visa er hur man gör i nästa inlägg. Busenkelt, asnyttigt, matigt och GOTT.


Färgphest på Kåren igår och här ser vi Gustav aka. Stålguten i min klass som också är phadder och som gick ALL IN på Teknats färg lila! Haha

Ha det bra vänner!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback