Dag 3

Körde ett pass pilates igår förmiddag som bara innehåller övningar med pilatesboll. Det var kul! Gurra kom hem ifrån gymmet, vi gjorde oss i ord och åkte till Netonnet för att kika på råsaftcentrifuger med mera. Jag lyckades få med mig en epilator hem (har tänkt köpa en sån lääänge) och kan bara säga: aj aj aj! Det gjorde förbaskat ont, speciellt på lägsta hastigheten. Sedan höjde jag till högsta hastigheten och då gjorde det mindre ont, puh! För er som inte vet vad en epilator är kan man kort förklara det som 40 pincetter som nopprar upp hår ifrån benen. Istället för att raka eller vaxa benen är detta en lösning som ska göra att man endast behöver fixa skånkarna var fjärde vecka, vilket låter himlans trevlig om man lider av apgen som jag gör.

Vi passade på att hoppa in på Erikshjälpen som låg precis bredvid och hittade ett runt matbord för 265 kronor!! Vi tyckte att det var värt att betala 200 kr för utkörning så vi tog det också. Men ändå?!? Gustav har tjatat så länge om ett runt matbord och detta ska bara slipas och målas svart innan det är top notch! Det var stabilt och fint i alla fall.

Sen hittade ju loppisfyndarn (jag alltså) ett par snowboardboots för 85 spänn som kändes mycket mindre i storleken (de jag har nu är för stora, sulor till trots). SÅ HIMLA BRA!


Ett par svarta enkla boots. Pustar man upp dom lite är de riktigt fräscha faktiskt.

Inledde dagen igår med en grön smoothie innehållande äpple, selleri, gurka, spenat, avokado, alger och färskpressad apelsinjuice.


Vacker färg va?


Gjorde ett gott snack till filmen Gurra och jag kollade på igår kväll. Laktosfri yoghurt med blåbär i mitten som man kan doppa frukterna i = GOTT!!!

Fick även en briljant idé gällande resor, för jag är så sjuuukt sugen på att åka utomlands. I mars/april hade varit fantastiskt MEN JAG HAR ALDRIG TID!??! Upptäckte dock ett kryphål i schemat i april när vi läser kriminologi... Skulle kunna missa 2 föreläsningar och eventuellt pipa iväg en vecka. Hade varit magiskt!

Ha en bra dag amigos. Simma lugnt!

//Mallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback