Dag 4

Missade helt att fota mina detoxrecept ifrån igår (dag 4) men kanske kan slänga dit en liten bild senare på min kokoskyckling. Deb innehöll kyckling, gul lök, vitlök, chilifrukt (som jag tog dubbelt så mycket av), soja, citron, kokosmjölk och en ekologisk kycklingfond. Mums! Den ska avnjutas idag igen.

Tog en långpromenad i Oset med Madde igår också, såå kul att träffa henne igen!! Hon har ju hunnit med Nya Zeeland över jul liksom. Vad hann jag? Jag fick en visdomstand som skapade käkproblem så att jag knappt kunde äta över jul. Alltid något.

Här sitter jag i alla fall och sippar på mit ingefäravatten på detoxdag nummer 5. Nåste bara säga att OJ vad mycket svårare detta kommer bli när plugget drar igång igen. Ska ner en sväng idag till universitetet och börja kika lite på allt plugg men ska nog ägna kvällen åt att förbereda matlådor. Det kluriga är ju att man ska äta oftare och lite mindre för att hela tiden hålla systemet igång vid detox. Sånt kan vara lite svårt under en laboration till exempel men det fina i kråksången är att universitetet säljer en Detox-smoothie (spenat, selleri, apelsin, banan, ingefära)! Jag kommer definitivt att springa och köpa en och annan sån om planeringen/tiden brister.



Kallt citronvatten (jag vet, man ska egentligen dricka ljummet FILTRERAT vatten vid detox men jag kör på vanligt nu så här första gången jag provar detta).

Ha en bra montag!

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback