Fadderi faddera



Korvgrillningen efter femkampen i måndags! Två av våra nya studenter.


Ytterligare en ny student, Filip. Han är från Umä!

Felicia och jag arrangerade det hela väl (hon fixade 180 st gratis korvbröd från sitt jobb Korvbrödsbagarn, haha) och vi hade veggoalternativ för eventuella gluten/vegetarianer (som jag och F åt när ingen annan ville ha)

Igår: Pubrunda. Och vi har fått YTTERLIGARE en ny student, Emelie!! 1 Woho! Förra vårnollningen sålde de enbart 1 intropåse, vi har redan sålt 4 stycken av 13 möjliga (SJUUKT BRA ALLTSÅ)

Jakob dansade, Emelie dansade - ALLA dansade!


Det var en kul kväll!


Suddigt, precis som det ska va.

Hade föreläsning 10:15-12 idag och vid kl 12 kom Gurra och hämtade mig på universitetet och så åkte vi till Saigon och åt lunch. Hade tänkt köpa med mig en kyckling i röd curry utan ris och ta med hem där jag kunde koka eget råris (min detox är nu officiellt över men kommer fortsätta med det tänket). Gustav tyckte att det var lättare att vi åt där och det låg något i det. Så jag åt vanligt ris, ooohhh! Haha. Ingen dog av det.

Förutom jag som just sovit 2 timmar i sängen i ett tillstånd som skulle kunna vara matkoma/bakis/somnade sent.. Åt ingen frukost imorse och inget när jag kom hem ifrån krogen så förtjänade en Saigon.

Apropå något annat så blev jag inspirerad av Madde som pratat om att göra en "dream wall", helt enkelt en inspirationsvägg där man hänger upp bilder, texter, ord, tankar - vad som helst egentligen. Vore najs att ha en sån när motivationem tryter till studierna eller när äventyrsabstinensen trycker på för hårt!

Ha en bra torsdag i alla fall folk.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback