ist-fest

Vet egentligen inte varför jag är vaken redan med tanke på att jag somnade halv fyra inat.... Jäkla ist-fest!!! Men fasen vad kul det var!



Började kvällen med gemensamt käk på Brickebackens restaurang. Tog en sallad Special med skinka, ost och räkor som en kvinna rekommendera mig att prova när jag stod och som vanligt velade mellan vilken sallad jag ville ha.... haha. Tur att hon hade rätt i alla fall för den var jättegod!


Ring of Fire

Utklädd till florist begav jag mig ut i natten

Och hittade en anna tjej som också var utklädd till florist OCH VI HADE TÄNKT SÅ SJUKT LIKA!! Cooolt, haha.


Florist nr 2, Twist (ni vet godiset), jag, turist, ansvarsbrist och grävmaskinist

Utklädd till puckelpist..... hahaha


Ansvarsbrist tog hand om vår nya student, Grävmaskinisten


Emelie anslöt också på strömpis! Lämnade dock in vattenkannan, plastblommorna och förklädet i garderoben...

Idag ska alltså jag och Felicia hålla i ett pizza poom party och båda mår PISS! Blir intressant.

Återkommer hörrni.

//Mallybrall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback