Update!

Dagen går mot sitt slut och därmed går första dagen på min detox mot sitt slut. Spännande! Vad har jag ätit då, kanske ni undrar. Häng kvar, så ska jag förklara!


Lunchen blev en "oj, vad har vi hemma i kylskåpet"-variant, med andra ord en sallad med bladspenat, salladskål, morot, gurka, tomat, rimmad lax och en skvätt vinäger på. Så lite fusk blev det redan från start, om man nu skulke undvika tomat och gurka.

Tog en promenad till Willys, mötte upp Gurra och handlade. Nu är kylen fylld av god detoxmat!


Med hjälp av dessa ingredienser, samt en stackars kycklingfilé, gjorde jag en "Enkel hönssoppa". Den var enkel och riktigt god (tyckte till och med Gustav;))

Varmt och gott i maggen.

Imorgon är det fredag, vad hände där? Snart slut på lov och snart (egentligen för längesen) dags för mig att öppna böckerna och börja plugga igen... Usch.

Ha en bra torsdagskväll!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback