Hänt i veckan



Dukat för pannkaksbrunch hemma hos Bergis i söndags. Det satt oerhört fint i kistan!

28 kr fattigare och 2 toppar rikare! (älskaloppis!!)


Sjukt god frukost imorse: varm egengjord choklad med mackor som ska doppas doppas doppas i all oändlighet. Förresten: är det fler än jag som brukar doppa mackor i varm choklad? Blev överraskad när jag upptäckte att även Gustav kunde den konsten och han har dessutom lurat in mig på den breda doppningvägen, dvs den vägen som inkluderar andra pålägg än enbart ost. Ostläran var den jag brukade leva efter men nu har jag blivit upplyst. Mer doppning åt folket!


Bilderna talar för hur mycket jag pluggar idag, ehehe.... Ska göra ett litet ryck snart! Håller som bäst på att gå in mina nya skor som jag helt spontant köpte på Marieberg i söndags. Ska ju spara pengar men hittade ett par fina pjucks på rean som jag dessutom lyckades på för ytterligare halva priset när jag stod och tvekade i kassan pga färgskiftning mellan skorna då den högra stått framme lääänge i butiken och blekts. Okräsen som jag är betalade jag glatt 99,50 kr och fick med mig ett par partyskor hem. Vill inte lägga så värst mycket mer än så på högklackat, är inte alltför ofta jag använder den typen av sko. Men kul att ha ett par fina iaf!

Bild på sko kommer.

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv! Plugg och sen Bootcamp med Actic ikväll, fick med mig några tjejer från klassen också. SKOJ

//Mally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback