Seg uppdatering

Sommarjobb. Jobb. Midsommar. Tar det i bilder istället...


Midsommartårta!

Gustav "alltid lika glad på bild" Danielsson

Moi on le sommarjobb

David boy och jag

Midsummer guuurl

Lagade en Tabbouleh med aprikoser och tsatsiki igår, blev gott faktiskt. Kan återkomma med recept ;)

En himla blandning bilder, typ 90% av dom på mig. Ehehe.. Så kan det gå! Ska till optikern idag på synundersökning och beställning av nya linser. Därav min arla morgonstund i morse som resulterade i att jag var på jobbet 05:45. Huga!

Snark snark. Nedräkningen till Portugal är i full fart och jag fick precis mail om att min nya bikini är på väg på Posten. Woho!!

Happy time happy life.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback