Andra sidan

När tentan är över. That feeling! Underbart är ordet och eftersom vi tentade från 14-20 en fredagkväll drog vi till Bryggan efteråt och käkade med klassen och drack tentaöl. Fick fribiljetter till Kåren och kvällen avslutades där med dans, sambatåg och trevliga människor!



Delar av klassen


SOOOOOOL

Pga min krångliga mage jag haft på sistone så försöker jag utesluta vissa saker ur kosten och se om det blir någon skillnad. Här är mitt havrebröd som jag bakat själv! Inget mjöl alls. Havre ska ju vara bra för en känslig mage, och brödet blir fantastiskt gott. Win-win. (Havre innehåller väldigt lite gluten men brödet är inte garanterat glutenfritt)


NjutarN. Rätt skön helg och snart åker vi till ITALIEN!!!!

//Malls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback