BILDER



Åkte bräda i Storstenshöjden med Frida och Madde i fredags. Superkul!! Vääldigt blött i backen och dimmigt, men det var roligt ändå. Hade inte träffat Frida på över ett år tror jag (sjukt länge sen!) men det var jättekul att träffa henne igen. Och Madde också såklart, lika kul som alltid! Idag flyttar Frida till Australien dessutom, coolt. Och idag är det exakt 1 månad kvar tills jag och min lovie drar till Rom!!! Woho

Min nya vår/sommarkappa som jag blev KÄR i. Från Vintage Gamla gatan, världens bästaste butik!!


I väntan på mamma och Helen på stadsbiblioteket i torsdags innan Al Forno. Åt en supergod pizza!

För er som inte sett: min nya frippa!

Drinkkväll i lördags innan...


Torgnys och Grevens b-day party på Bärseback


Felicia och Torgnys tvillingbror Håkan

Jag och Danny boy! Danielle hade marinerat gummibjörnar i sprit, hehehe...


Finally en bild ifrån ett stökigt sovrum på min nya favvoklänning som jag letat efter sen i slutet av december och hittade för halva priset på rean!

Portugalbilder coming up.

//Mallan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback