Mördarveckan

Mördarveckan (förra veckan) med två labbar är done!! Jag överlevde OCH trotsade min förkylning som blev bättre och sprang ons, fre och söndag. Vecka 2 i löpschemat mot milen avklarad med endast en viss försjutning i schemat. Vecka 3 inleds imorgon med en löptur innan universitetet (skönast så har jag insett) och sedan blir det torsdag och lördag det ska springas på! Skön energi det ger med löpning. Och aptit, haha.

Nåväl. Irländsk som jag är firade jag givetvis St Patrick's day i lördags på Bryggan som hade ett event. Haha. Så kul kväll! Började hemma hos Gustav&Emelie på inflyttningsförfest där vi gjorde gröna fyrklövervåfflor. Senare på kvällen begav vi oss mot Bryggan, gröna och fulla. Det var en bra kväll. Hamnade på efterfest på Publicum där de säljer korv för 10 kr och på en sådan väntade jag tålmodigt i 45 minuter för att få avnjuta. Dans på bordet iklädda hinkat och glada hattar för att sedan ta bussen hem till Björkris och dricka MASSA vatten. Tills jag vaknade upp dagen efter, torr i strupen, och såg på nätet att det har blivit en avloppsläcka vid Svampen och att allt kranvatten måste kokas i minst 3 minuter innan det dricks... Så där ja. Jag hade alltså druckit rätt mycket bajsvatten vid det laget, haha. Lever än, så är nog inte så illa som de säger!

Bilder kommer i nästa inlägg.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback