TYPISKT

Blev sjuk i helgen. Bihålorna igentäppta och liggandes i soffläge med en blöt trasa på pannan. Mitt i detta (läs: samtidigt) fick Gustav ryggskott vilket resulterade i sålda "En skam för Sverige"-biljetter och att jag fick ta hand om oss båda, trots att jag inte heller var helt kurant.. Sånt är jobbigt! Varför måste vi bli dåliga samtidigt?! Taskig tajming.

I alla fall, känner mig bättre nu men har fortfarande ont i bihålorna.. JAG SOM VILL SPRINGA!! Hur typiskt är inte detta? Har fått fetaste träningspeppen och då händer detta... Bli frisk snabbt nu Mallan!

Vårkänslorna spirade idag, trots rinnande näsa och konstant näsastma. Så jag, Felicia, Danielle och Isabelle tog vår efterlängtade lunch på Green Fellow. Satt som ett smäck!


Vinterkick hette denna! För er som inte känner till Green Fellow så är det ett superbra sallad/smoothie-ställe med fokus på ekologiska råvaror och massa goda frukter och dylikt i sina sallader. Som ni kan se!

Mumma.


Så gick det med den löpningen....

Vårigt ben.


Nytt läppstift och bister min, jäjä


Fin solnedgång när jag och Gurra åkte och handlade (hans rygg mår bättre nu, peppar peppar). Syftet var att köpa en tvålpump bland annat, vad tror ni att vi kom på att vi INTE köpte när vi kom hem? Tvålpump. Vi tittade inte ens på såna, haha. Minne som en pinne!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback