BILDER



Har haft Harry Potter-tröja på mig.


Har haft vin&ost-kväll på Felicias balkong i hennes nya lya.


Mys!

Sötpotatissoppa med hackad paprika på toppen.


Bakade banan/kakao-muffins med hallon i till gästerna på Valborg.


Valborgsoutfit. Simpelt och skönt siktade jag på och spenderade kvällen med en tekopp i handen och trevligt sällskap i hela lägenheten. G slutade dessvärre jobbet sent så han anslöt efter 22 och vädret gjorde oss otaggade på brasan vid slottet...

Lunchade med G på IKEA, åt en laxlasagne som var superb.

Var ute och sprang i 40 min i Karlslundsspåret med G, David & Bergis. Dom sprang 5 km, jag hann med drygt 6 km enligt mitt löpschema!

Angående den blå slingan jag har i luggen (för att göra en lång historia kort) så blev jag bemött av en glad&serviceminded expedit inne på Body Shop i Marieberg idag som i princip sminkade mig och sedan denna blå slingan i luggen. Hahaha - så kul! Den är alltså INTE permanent utan gick bort efter en dusch och jag var nyfiken på hur det skulle bli efter hennes "den häääär skulle passa på dig" så jag sa: gör vad du vill. Spännande.

Nu är jag iaf blond utan blå inslag igen och har just avnjutit en burgare på Pitchers och en vaniljglass med jordgubbar efter ♡


Bländade.

Fotogeniska.

Nu blir det panikplugg inför tentan imorrn när de andra är på bio.

Puss!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback