Forsättning.



Har varit på Box på gymmet i tisdags. Holy macaroni vad kul det var! Och jäklar vad aggressioner jag hade inombords. Inte bra..


Sol på ballen = softish

Konstig bild på lilla Turtle ♡ Men lite ser man iaf! Svårt att fota sin egen rygg liksom.


Somrigt väder igår gjorde humöret på topp!

Det krävde sina bananchokladpannkakor med keso och bär. M-m-mm! Simpelt men ack så förträffligt gott.

Startade min LEDIGA FREDAG (ville bara betona det) med yoga på gymmet! Har aldrig varit på ett yogapass lett av en instruktör förut men det var jättekul! Och fick klyschigt nog ett sånt där skönt lugn i kroppen efteråt. Bra skit!

Efter yoga, Coop och lunch så har jag suttit på balkongen med mitt PM och tragglat. Går så segt framåt och har hela tiden känslan av att mitt arbete blir för rättspolitiskt och inte nog rättsdogmatiskt i magen. Blä! Ringde och mailade till och med en myndighet idag så hoppas de kan räta ut några frågetecken åt mig... Tacka mig vet jag labbrapporter om kvantivativa analyser av nickel med ICP-MS eller något annat kul. Saknar kemin! Trodde aldrig att jag skulle säga så, men kors i taket - där kom det.

//Malls

Kommentarer
Lovisa säger:

Du får komma ner till Malmö, då får vi kolla på havssköldpadda och kängrus! :)

2014-05-23 | 16:31:22
Bloggadress: http://lovisafoton.blogg.se
Johanna säger:

wooooo :D Ser fin ut! När gjorde du sköldisen?

Svar: 25e februari! Så nöjd :)
Mallan

2014-06-20 | 19:54:57
Bloggadress: http://johannizchan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback