Helg igen yao

Vaknade med jordens förvirring över vilken dag det var imorse. Kristi himmelsfärd rörde till det i lillhjärnan! Har suttit och tentapluggat hela dagen lång, kom nyss hem och åt mellanmål så att jag kan bege mig ut på en löprunda om en stund i regnet.

Var på fadderkickoff i onsdags vilket var oerhört trevligt med lekar och tävlingar och slutligen en utgång på kåren.



Ett glatt gäng!

Ett kollage i dimman.

Blu da ba di da badam... Färgen från Body Shop återigen, som går att tvätta ur. Kände mig så svart i min svarta klänning, svarta strumpbyxor och svarta skor.

Fotobombin'. Hår igen!

Nu ska jag ta en fredagspowenap på soffan, är alldeles slut.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback