Måndag

Hade föreläsning i 2 ynka timmar igår och har 3 h idag samt ett phaddermöte på schemat. Gött.



Sprang igår mitt "Vecka 4 Pass 1" på vägen mot milen. Är så kul!! Karlstad stadslopp here we go i juni. Ska ju ner till Gbg på fredag och heja på G som ska springa Gbgvarvet. Haha.


Svett + stoneface är en lyckad kombo.

Lagade i alla fall äntligen Raw lasagnen som jag fick receptet av mamma som sett det i Ica Kuriren eller vad det var. God!! Smakade mer och bättre än jag tänkt mig men personligen tycker jag lätt att det blir mäktigt med pesto, soltorkade tomater och nötcreme i samma rätt... Betyget blir därför MMM av 5 M - helt okej med andra ord!

För er som är sugna på att prova kan jag langa ett utförligare recept men i grova drag är det zucchini som lasagneplattor, en cashewcremefraiche istället för vit/ostsås, mixade soltorkade tomater varvat med grön ostfri basilikapesto istället för köttfärssås eller dylikt.... Man varvar allt det med tunt skivade tomater och toppar med ett litet basilikablad. Mums!

Nu ska jag äta frukost och sen se om jag får med mig G till gymmet.

Puss!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback