Reunion osv



Var på gymnasiereunion hos Malin F i Karlstad i lördags, sååå kul! Vi som åkte på studentresa ihop sågs och åt tacos, spelade roliga dryckesspel och gick ut på Tempel i Karlstad.


Jag unt Alexandra! Tog inte så många bilder faktiskt..

Mötte upp Helena utanför Tempel och sov hos henne till söndagen. Superkul att träffa henne igen, också :)

I Helenas studentrum i centrala Karlstad. Rätt sliten sen kvällen innan... Men vi kämpade oss upp och åt en sen och lång frukost. Sen satte vi oss på Espresso House och drack kaffe och chailatte. Mys! Mitt i fikan gick strömmen i hela centrala Karlstad så de som jobbade på caféet kom ut med värmeljus. Coool

Till något helt annat: food makin' innan föreläsning igår! Började 10:15 och hann laga 6 matlådor. Inte illa pinkat!

Och finally, min "nu är bara en tenta kvar"-present till mig själv, en somrig och tropisk parfym som luktar rätt mycket Hawaiin Tropic med en touch av vanilj. Jag gillar! Har tagit slut på en av mina 2 parfymer och kände att det kan vara kul att ha någonting att variera mig med.

Upptäckte även något kul förut på Actic i Brickebacken som jag ÄNTLIGEN släpade mig iväg till idag. De har fått massa roliga pass!!! Och jag träffade en tjej jag känner från nollningen i höstas som tränar där som jag kanske ska börja träna med, woho!! Hennes mål är att komma i form tills hon ska bestiga Kilimanjaro i sommar (coolt) och mitt är att komma i form till Karlstads Stadslopp 14e juni.

Uppföljning kommer... ;)

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback