Självförvållat rus

Igår kom folk från klassen och lite andra trevliga människor över för att kolla Eurovison och dricka alkoholhaltiga drycker. Som Stålguten uttryckte det "det är väl därför vi dricker, för att klara av att se Eurovision", när frågan kom upp på vilken nivå alkoholen skulle intas.

I mitt fall blev det för mycket av det goda (jäkla rosévin alltså) och kvällen slutade i badkaret spyandes i städhinken med Gustav som moraliskt kräksstöd. Fräscht! Men vilken kväll! Fy tusan vad kul vi hade. Fabian hade till och med bakat tårta, vi myste med filtar på balkongen trots regn och skäggkvinnan vann tydligen Eurovisionsfestivalen. Skoj.

Mitt under kvällen drog jag fram mitt hårkalk från Bodyshop och färgade topparna blå (läs: färgade allt blått...) och jag skulle skriva något slags kontrakt med Felicia som ballade ur, haha!

Har massa suddiga, fula fyllebilder att erbjuda denna regbiga bakissöndag.


Den enda "normala" bilden som togs under kvällen på mig och Mickis. Och varning: 90% av bilderna är jag med på. Hur gick det till? ;) Hehe.

Isaboll levererade sin (egentligen min) favoritmin, hahaaha! Älskar när hon gör den minen, speciellt när man sitter på bussen typ och hon därefter börjar prata om vilken del av en människa som vore godast att äta.... Haha! True story folks.


Isaboll somnade.

På något jävla vänster lyckades jag se nyktrast ut på dessa bilder...

... men vägde upp det ganska bra med den här.

Extremt nöjd Orre som byggt öltorn.

Gotlänningarna♡


Jag och Fabian.


Den här bilden instagrammade jag i dimman med orden "att vi ser alla lika fulla ut". Vad hemsk jag är, för jag ser ju typ nykter ut?! Och sen var det jag som hamnade i badkaret med spyångest i en halvtimme innan syndafloden kom. HATAR att spy, och har inte spytt på över ett år. Senast jag gjorde det var i Norrpan när Alexandra kom och hälsade på och vi konsumerade för mycket rödvin ( och shottar). Usch och fy!

Det var inte överdrivet kul att skura spya i morse och städa lägenheten men med mitt något dåliga samvete fixade jag hela lägenheten kliniskt snygg och ren innan ens G hade gått upå ur sängen! Var ju flest av mina vänner här igår också.

Bör noteras: jag har sett G spy så många gånger att jag har tappat räkningen, igår var första gången han såg mig vomera. Dessutom tog han en otroligt charmig bild på lilla Mallan när hon sitter i badkaret med blå färg som runnit på axlarna, smink i hela ansiktet och kräks över halva golvet vid badkaret samt i skurhinken. Schnyggt.

Nåväl vänner! Räds icke. Jag har ätit pizza och kollat Legofilmen så nu är jag snart på banan igen. Ska knalla till Coop och handla lite småsaker och sen göra kladdkaka. Ibland är man värd sånt, även om skälet är "självförvållat rus" som Carl Johan skulle sagt det.

Peace folk.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback