Halloween- 14

Boom baam så vTorgny  aween förbi. 
Gurra och jag var på Marieberg i fredags och jag köpte vattentäta, rediga vandringskängor. 
Klädde ut mig till Roadkill på Felicias halloweenfest.
Efter att rådjurssminket var på plats och jag hittat mina horn som jag råkade tappa bort så började kvällen styra upp sig bra. 
Creepy Tinkerbell och Rödluvan.
Jag och värdinnan!
Älskar Danielles zombiepose!!! Haha
Timothy och Torgny aka Vargen utklädd till farmor.

Underbar kväll med underbara vänner! Igår var vi och såg ÄGD på Conventum med Gs familj och åt på Stallyktan efteråt: superbra show och aaaaasgod mat! Jättebra födelsedagspresent, tusen tack!! :) 

Nu taggar jag inför en veckas tentaplugg och träning, för lite kul ska jag väl ha mellan pluggvarven..

Ha det bra människor!

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback